Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΝΤΟΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΙΛΙΚΟ



Είχα πολύ καιρό να φτιάξω μαρμελάδα και ήθελα να φτιάξω κάτι ιδιαίτερο, κάτι που να μην έχω ξαναδοκιμάσει. Όταν πρωτοάκουσα για μαρμελάδα ντομάτα μου ξένισε πάρα πολύ, όσο μου ξένισε και το γεγονός ότι η ντομάτα είναι φρούτο και όχι λαχανικό. Το αποτόλμησα λοιπόν και είδα τι έχανα τόσο καιρό που δεν την δοκίμαζα. 


Το καλό με τη συγκεκριμένη συνταγή είναι ότι είναι ιδανική τόσο για επάλειψη σε ψωμάκια, τσουρεκάκια, κρουασανάκια και παντός είδους αρτοποιήματα αλλά και ότι λόγω της προσθήκης του βασιλικού ταιριάζει πολύ ωραία και με αλμυρά πιάτα, για συνοδεία φιλέτου κοτόπουλου ας πούμε ή κροκέτες πατάτας και τυριού που συνοδέψαμε εμείς. Αν πάλι δε σας αρέσει ο βασιλικός παραλείψτε τον. Γίνεται εξίσου ωραία και χωρίς αυτόν. 


ΥΛΙΚΑ: 1 κιλό ντομάτες
             1/2 κιλό ζάχαρη
             1/2 φλιτζάνι νερό
             1 λεμόνι
             λίγα φύλλα βασιλικού

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: βράζουμε για 1 λεπτό τις ντομάτες για να μπορέσουμε να τις ξεφλουδίσουμε (από την κατσαρόλα τις βάζουμε για λίγα δευτερόλεπτα σε πάγο για να μπορέσουμε να τις πιάσουμε χωρίς να καούμε). Τις κόβουμε σε μικρά κομμάτια και τις ξαναβάζουμε στην κατσαρόλα μαζί με το νερό, τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού. Το αφήνουμε να βράσει για 25 λεπτά περίπου και μόλις αποσύρουμε από τη φωτιά ρίχνουμε μέσα και ανακατεύουμε και τα φύλλα βασιλικού. 
TIP: Για να καταλάβουμε ότι είναι έτοιμη βγάζουμε με ένα κουτάλι λίγη ποσότητα σε ένα πιάτο, κι αφού κρυώσει λιγάκι τη "χωρίζουμε" στη μέση με το δάχτυλο. Αν στέκεται τότε είναι έτοιμη και την αποσύρουμε από τη φωτιά. 

14 σχόλια:

  1. Poso m aresoun oi almyres marmelades!!!!!!
    Poli orea idea!!!
    kalimera Pella!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω φτιάξει και μάλιστα ακόμα πιο περίεργη, εγώ είχα προσθέσει και τζίντζερ και της πήγαινε που ήταν και ελαφρώς καυτερή!
    Με τυριά και αλλαντικά ταιριάζει πολύ ωραία, σίγουρα ο βασιλικός με τη ντομάτα κάνουν την καλύτερη παρέα, σε γλυκά και φαγητά!
    Μπράβο Πέλα που το τόλμησες, καλοφάγωτη η ντοματομαρμελάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ διαφορετική μαρμελάδα! Και λόγω της ιδιαίτερης γεύσης της θα ταιριάζει με πολλά πιάτα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ιδιαίτερη που θα ήθελα να τη δοκιμάσω!
    Τολμηρή η επιλογή σου, Πέλα μου!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φτιάχνω γλυκό ντοματάκι και μας αρέσει πολύ!
    Οπότε είμαι σίγουρη ότι η μαρμελαδίτσα σου θα είναι σούπερ!!
    Φιλάκια Πέλα μου, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει γλυκό ντοματάκι και βλέπω και μαρμελάδα! Είμαι πολύ περίεργη για τη γεύση της! Μ' αρέσει που συνδυάζεται με βασιλικό.
    Να είσαι καλά Pela μου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέλα μου είμαι σίγουρη πως έγινε καταπληκτική, επειδή έχω δοκιμάσει ντοματάκι γλυκό, είχε τελείως διαφορετική γεύση απο αυτή που περίμενα.Θα το αποτολμήσω και γω, πάρα πολύ καλή ιδέα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tέλεια τέλεια!!!!Από τις αγαπημένες μου!!!!!
    Και πάει με όλα!!!!!Φιλάκιααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική ιδέα Πέλα! Κι εγώ ήμουν διστακτική μ'αυτές τις γεύσεις μέχρι που δοκίμασα ντομάτα κομπόστα στον Παρλιάρο και ξετρελάθηκα. Οπότε θα δοκιμάσω οπωσδήποτε τη μαρμελάδα σου, είμαι σίγουρη ότι θα είναι πεντανόστιμη! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαιρομαι που σε γνωριζω!οι συνταγες σου ειναι απαιχτες!σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια στο δικο μου μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα πάρω και τη ωραιότατη αυτή μαρμελάδα και το κοτόπουλο φυσικά! Χαχα, με τη δίαιτα που κάνω τώρα όλους τους βλέπω κοτόπουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέλα καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!!
    Ντομάτα ε ,δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!!! Από την περιγραφή σου όμως πρέπει να είναι πολύ νόστιμη!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή τη μαρμελάδα τη βάζω συχνά στις πράσινες σαλάτες μου και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είναι μούρλια! Την επόμενη φορά θα προσθέσω και εγώ βασιλικό! Είμαι σίγουρη ότι την κάνει ακόμη καλύτερη! Ευχαριστούμε για την υπέροχη ιδέα!
    Πολλά φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρέπει να ειναι πολύ νοστιμο!!!Σιγουρα θα το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

share